Havaclub

KAR A SEVDA
W.o model
Wetter
Meteociel
Skew-t
Ao - nao
Mgm radar
Kar tahmin
Mgm wrf

Haberler: 2018/2019 KIŞ SEZONUNA EN İYİ KADRO,EN İYİ TAHMİN, EN İYİ TUTARLILIK ORANI İLE HAZIRLANIYORUZ..

Son İletiler

Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10
41
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: OğuzhanKeskin Mart 01, 2018, 06:38:58 ÖÖ »
Esenlerde arabalar ve kaldırımlar çatılar bembeyaz olmuş :)
42
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: enes yılmazer Mart 01, 2018, 01:12:24 ÖÖ »
Volkan ani diye diye kar yağışını getirdin :D
Hadi hayırlısı yarın don ve buzlanmadan + üstüne kar yağışıyla . Okullar yuzde 90 tatil
43
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: Ramazan Elmass Şubat 28, 2018, 09:22:40 ÖS »
Saat 00:00-01:00 gibi bi yağış ihtimali var
44
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: Volkan ERKAN Şubat 28, 2018, 08:02:24 ÖS »
U m u d u n   O l d u ğ u   Y e r d e   M u c i z e l e r   Ç i ç e k   A ç a r
45
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: ErenOcak Şubat 28, 2018, 07:57:13 ÖS »
Hayırlı olsun kışa elveda ediyoruz
Ya daha Demiyorsak ? ;) ::) 8)

Abi açıkçası ne yalan söyliyim ben bu dakikadan sonra eğer olurd herhangi bir sistem gelirse örtü yapabileceğini pek düşünmüyorum , yağsa bile en fazla havada görürüz diye düşünüyorum.Mart'ın 15'inden Sonra en fazla ne alabiliriz ki?
46
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: Volkan ERKAN Şubat 28, 2018, 07:26:27 ÖS »
Son durum ne volkan abi

Siklonik Yağış İhtimali Yok!.. 
Oluşacak DEK leri bekleyeceğiz, Ancak Rüzgar Uyumsuzluğundan Kaynaklı Oluşacak DEK ler Kuvetli Olmayacaklar..
Yinede Hava Aşırı Soğuk Olduğundan Çok Hafif bir DEK oluşumu bile Anında Tutacaktır..
İnce Bir Örtü Beklentim Sürüyor...

Yeni Hastag: #DİRENKAR

 ;D ;D ;D
47
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: Ramazan Elmass Şubat 28, 2018, 07:19:00 ÖS »
Son durum ne volkan abi
48
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: Volkan ERKAN Şubat 28, 2018, 06:35:58 ÖS »
radarda sol çaprazdan bişi yaklaşıyo ist gelirmi kar acaba istanbula
Beklediğim Kütlelerden Birisi O KArdeşim, Ancak Yönü Değişebilir? İlerleyen Saatlerde Yeni Kütleler Oluşacaktır..
Kar İçin Beklenti Minimum Tutulmalı ...
49
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: Volkan ERKAN Şubat 28, 2018, 06:35:19 ÖS »
Volkan abi kar yağarmı bu saatten sonra ?
Yağacak Kardeşim, Çok Birşey Bekleme ,Ama Yağacak.... 8)
50
İSTANBUL HAVA DURUMU / Ynt: İSTANBUL KAR TAHMİNİ - KAR SEVDALILARI
« Son İleti Gönderen: OğuzhanKeskin Şubat 28, 2018, 06:31:45 ÖS »
radarda sol çaprazdan bişi yaklaşıyo ist gelirmi kar acaba istanbula
Sayfa: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10